Friday 29 February 2008

Muzikālā dillema!

Esmu mazliet dikti sašuties!!!
21.06.2008 - Rīgā uzstāsies Lenijs Kravitz ( nu tas, kurš Lenny Kravitz) un 20.07.2008 METALLICA !!! Datumi incanti: pirmais pirms jāņiem, otrasi pirms Liepājas abiem pasākumiem. Ja zinātu,ka Fonteinfestā būs kaut kas sakarīgs (domu,ka bīč pārtijā būs kaut kas labs es i nemaz neizteikšu), tad uz metallicu varētu varbūt neiet... BET - zinot , cik ātri izķēra biļetes, kad koncerti bija pie karstajiem Igauņu zēniem un meitenēm, negribas to visu atlikt uz pēdējo brīdi. Arī Lenijs liekas gana vilinošs. + vēl baumas, ka Foo Fighters varētu būt jūlija sākumā... negribas laist visus trīs garām ! Un kaut kāda roka terapija man ir absolūti nepieciešama, jo esmu pamanījis, ka sāk iepatikties cluberi un BMW man jau sāk likties normāls auto! Nē - būvfirmu, kuru pēc pāris mēnešiem bankrotēs, es netaisīšu!!!
Any options? Ideas?

5 comments:

ivarsv said...

ja dikti gribaas, tavaa vietaa kjertu ko vien vareetu, ja nesanaaks es domaaju nebuus probleemas nopaardot, vai kaa taml, ne?

ekze said...

Hmm par kravitsu arii apskatiiju vel viena lieta kas ir ljoti sirdij tiikama ir Good Charlote vieniigais vinji ir Tallina un vel pie tam kaut kaadaa 3dienaa! a jaa iet ir uz avrilu :P

ekze said...

Info šeit -- > http://www.bilesuserviss.lv/index.php?lang=lat&id=2593,208338&mid=8243

ekze said...

Pie reizes runājot par Fontaine Šodien izskatās ka būs labs pasākums!

Zintcha said...

Nēnu jā! Ivara ieteikums šķiet visai prātīgs! Maybe tā pat būs jādara!!!

Avrilu gan nē... es vēl tam par jaunu ! ;)

Es šovakar gandrīz labprāt kaut kur.. taču - 1) man rīt agri jābūt darbā; 2.- šovakar vajadzēs mazliet paauklēties! so - ;(
a sestdien gan vajadzētu kkur pasūkt kko aiziet! Thats 4 sure! :)