Saturday 8 March 2008

8. marts un citi zvēri...

Nu labi! par 8. martu nerakstīšu! Ok - apsveicu sieviešus un nu gan viss!

Šodien dabuju jauno uzvalku, kreklu, kurpes un šlipses - divas. Pirmdien jābrauc uz Poiju darba darīšanās un tā nu izdomāju, ka savu 9. klases izlaiduma uzvalku vajadzētu nomainīt! Izdevās tīri smuks! :)
Ir tikai viena lietas, kas mani tajā braukšanas padarīšanā nedaudz uztrauc! Piemēram, aiziesim ēst pusdienas un, protams, kāds jau nu izmetīs, ka grib pagaršot kaut ko no Poļu virtuves ... un Dies-pass`, ka tas būs Flaki!!! (Liellopu vai hvz kā kuņģu zupa) ! Man pat liekas, ka es neamz negribu zināt, kā tas garšo, bet veģetārieti arī netēlošu!
Kāds ir kaut ko tādu iepriekš ēdis, lai zinu uz ko gatavoties? Atteikt jau arī nebūtu smuki ... :)

----------------
Now playing: 037 Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine
via FoxyTunes

5 comments:

ivarsv said...

diezgan chaabiiga situaacija par to sievieshu dienu. nu vispaar, vnk... ko tu dabuuji viirieshu dienaa? (neko?! :D)

nedomaaju ka polija ir tik traka, kaa teiksim, aazijas austurmi? nav tev jaaeed svaigi saaliits astonjkaajs un tiri piri :)

man visu laiku likaas, ka vinjiem ir diezgan liidziiga virtuve, no?

Zintcha said...

Nu jā! tam es varētu piekristr gan! :)

btw- reku recepte! ;)

http://kursuzsauks.apollo.lv/?pid=menu&iid=459&PHPSESSID=cb6628e9823030077028cb9a5d...

ivarsv said...

bet galja jau vien ir.

Santa O. said...

draugiem.lv/gtop/?10547778&pic=2007091816002975357

>:)
gaidam atstāstus, kā gāja:)

ivarsv said...

un neaizmirst dzhonija bravo staaju arii polijaa, je?