Thursday 13 March 2008

Mīce-kace!

No šodienas, pulksten apm. 19:00 esam kļuvuši par maza minča saimniekiem. Pārbaurcām abi no darba (Es ar Ievu, nevis es ar kaci) un pie Ievas kājām, pie kāpņu telpas, pieglaudās mazais, pelēkais pūkainis. Ievai ilgi nevajadzēja lūgties, kamēr es piekritu! Smuks jau ir! Tik jāieradina pie kastītes un tad jau viss būs ok! Biju arī sapirkt visus pričendaiļus! ~ 15 Ls kastītē, trauciņos, smiltiņās, barībā un mantiņās vien... bet man jau gan kaut kā liekas, ka prieks, kuru nesīs mazais pinkainis, būs tā vērts! :)
Tagad vēl tik jāizdomā vārdiņš. Pagaidām ir versija par Greju , jo ir pelēka (no angļu Grey + siev.dzimte) . Gan jau būs kāds pikčers arīdzan! :)

3 comments:

ivarsv said...

Grey's Anatomy?
http://en.wikipedia.org/wiki/Grey's_Anatomy

Santa O. said...

nu taa, Zintcha, kur buus pikčers??;)
bet nu jau iepazinamies ar miss Greju, laikam nav verts vairs likt,ne?:)
pakutiniet no manis..

Zintcha said...

Par cik neviens neko jaunu neraksta, Santa pārlasa vecos ierakstus? :)

nekas - drīz jau būs atkal laukā auksts un būs arī kāds rakstiņš droši vien... lai gan ... kaut ko līdzīgu es teicu arī par decembri... ghm, ghm !