Thursday 13 March 2008

Pēc-Polijas pastāstiņš!

I`m back and I`m bad... ;)

heh ! nu labi - es nav bijis bad nekad! vienkārši gribējās tā pateikt! :)
Esmu nu jau apakām kādu laiciņu... pa ceļam domāju,ka būs dikten daudz ko stāstīt un rakstīt, taču tagad tā padomāju - who cares! :)
īsumā: Flaki tā arī nedabuju nogaršot. Poļu alu gan! Tāds čurūdens kā mūsu "Aldara gaišais" vien bija! Arī šņabis tāds pats kā mums! Džonij poza, diemžēl, izpalika, jo es tur tāds starp visiem krupis... negribējas izlekt! ;) un arī laika īpaši kaut kur staigāt nesanāca. Redzējis esmu tur maz. Bet patika tas, ko redzēju! Cenu ziņā - mazliet, mazliet lētāk nekā pie mums! Savādāk viss tāpat kā, piemēram, Lietuvā! tikai mazie FIATi pilnas ielas! Smieklīgi - bet es sev tādu gribētu [NE-kā everyday kāru ]

Tā lūk jā! Gan jau ka kādreiz pastāstīšu kaut ko vairāk! Diemžēl suvenīrus iepirkt arī nesanāca, bet uz poļu alu un šokolādi gan labprāt uzaicināšu! :)

5 comments:

ivarsv said...

prieks, ka bija labs padzeeriens bez kungju zupas un taa, ja.. :)

fiatinji gan jauki, visa taa rinda ar fiatinjiem ja? liekas, ka naakamais mazaaks par pirmo, utt.. progresijaa.

ekze said...

A vinjiem tur normaals choclates vai kaut kaads sojas shtrunts :P

Alus hmm atceros toreiz dzeeraam kaut kaadu lietuvieshu briinumu :D taisam biznesu dzenam uz LV fiatus :)

Zintcha said...

Čokolāde normāla...
a tie Fiati nemaz ar nav tik lēti!

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140216205458&ih=004&category=9843&ssPageName=WDVW&rd=1

apm. tikpat, cik es par savu opeli gribētu ! ;) ... nēnu gan jau,ka pašā Polandijā varētu daudz lētāk dabūt... bet enīvei...

ekze said...

Tu i pārdot savu auto :o

Santa O. said...

tam fiatam smuka krāsa, man pie čībām ies:D aha aha:)
pastāstiņš labais un par to "who cares"... šitā Zinti gan ar vārdiem nemētājies :D
tāpēc jau visiem šeit ir dota iespēja izteikties un mums vienmēr riktīgs prieks kad parādas kāds jauns, garš un foršs ieraksts no dzimtenes puses par visādiem jūsu piedzīvojumiem un pārdzīvojumiem:)
es pieņemu,ka Ivars man piekrīt :))

p.s. man tik vēl nav pielecis, vai es drīkstu tikai lasīt..jeb kko rakstīt arī.. :D